29 Kasım 2014 Cumartesi

Beni Boyle Sev 76. Bölüm izle Tek Parça Tek Part izle 29-11-2014 #BeniBoyleSev


Beni Boyle Sev 76. Bölüm 720P hemen izle Surekli Kendini yenileyen dizi Beni Boyle Sev Son zamanların fenomeni haline gelen dizi yeni bölümüyle 28-11-2014 Kendi Saatinde Ekranda olacak. Önce Parça Parça Ardından Tek Parça olarak sitemizden izlemenizi Tavsiye ederiz.

Beni Boyle Sev 76. Bölüm 720P online izle,Beni Boyle Sev 76. Bölüm takılmadan izle,Beni Boyle Sev 76. Bölüm 720P hemen izle Beni Boyle Sev 76. Bölüm Tek Part canlı izle , Beni Boyle Sev Son Bölüm online izle,Beni Boyle Sev 76. Bölüm izle

Dizi, genç yaşlarında, kısa süreli ilişikleri tercih etmeyerek, ilk görüşte birbirlerine âşık olan üniversite öğrencisi bir çiftin hikâyesini anlatmaktadır. Zengin ve yakışıklı, fakat gayet mütevazı Ömer (Alper Saldıran) ile; öksüz büyümüş, ancak buna rağmen yaşam dolu bir genç kız olan Ayşem'in (Zeynep Çamcı) yıldırım aşkları, uzun bir maceradan sonra evlilikle noktalanır. Ancak evlilik, hayat mücadelesi içerisinde onlar için mutlu bir son değil, sadece bir başlangıçtır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder